Priser

Priser

Se alle vores priser længere nede på denne side.

Vi foretager udelukkende flytninger og opbevaring baseret på timebasis og kubikmeterbasis, da det giver reelle, ærlige og billige priser på flytning og møbelopbevaring. På timebasis betales blot for det antal timer og flyttekasser der anvendes, hverken mere eller mindre.
Det giver altså vores kunder en mulighed for at få nedbragt flytteprisen betragteligt, ved eventuelt selv at give en hånd med. Jo bedre dit flyttelæs er pakket og forberedt, og jo flere du eventuelt selv kunne lokke til at give en hånd med, desto færre timer holder du på flyttemanden, og tilsvarende billigere bliver din flytning i sidste ende.

firmaflytning,erhvervsflytning,virksomhedsflytning,privatflytning,møbelopbevaring,sjælland,nordsjælland,flyttefirma,espergærde,helsingør,hørsholm,hillerød,opbevaring,lager,pakketips,pakning,pakkevejledning,selfstorage,flytning,flyttemand,flytteforretning,flyt

Vi kommer derfor ikke ud og besigtiger flytninger, og vi giver heller ikke overslag, tilbud, forventet tidsforbrug, cirka priser eller nogen former for faste priser af nogen art på flytteopgaver, da det bare gør flytningen væsentligt dyrere i forhold til timebasis. Selvfølgelig er det da rart på forhånd at vide, præcist hvad din flytning vil komme til at koste, men det betaler man desværre så også en hel del ekstra for, når man får et fast flyttetilbud, da man her som flyttemand er nødt til at helgardere sig både hvad vejret og den forløbne tid angår. Men på timebasis, som er det eneste vi praktiserer, er det som at gå en tur i supermarkedet, du betaler kun for det du får, hverken mere eller mindre.

Vi foretager desværre udelukkende kun flytninger i Danmark og til og fra Sverige, ikke til eller fra andre lande.

Vi foretager ikke flytninger med kun 1 flyttemand, 2 flyttemænd er minimum, og vi foretager desværre ikke nedpakning af løst bohave såsom glas, porcelæn, bøger og andet småt til flyttekasser, samt flytter vi desværre ikke klaverer og flygler.

Vi foretager flytninger alle årets tirsdage, onsdage, torsdage, fredage og lørdage, hvad enten det er en helligdag eller ej, og vi opkræver ikke helligdagstillæg, men vi holder dog desværre lukket for flytninger alle årets søndage og mandage.

Priser på flytning og opbevaring

2 flyttemænd + stor flyttevogn 65 m³ (kun tirsdage, onsdage, torsdage og fredage)
800,00 kr. inkl. moms pr. time fra det øjeblik vi kører fra vores lageradresse i Espergærde i Nordsjælland til vi er tilbage på vores lageradresse i Espergærde igen. Efter 1. time regnes der også med halve timer.

3 flyttemænd + stor flyttevogn 65 m³ (kun lørdage)
1.200,00 kr. inkl. moms pr. time fra det øjeblik vi kører fra vores lageradresse i Espergærde i Nordsjælland til vi er tilbage på vores lageradresse i Espergærde igen. Efter 1. time regnes der også med halve timer.
3 flyttemænd er i sidste ende ikke dyrere end 2 flyttemænd, da flytningen på denne måde bliver overstået væsentligt hurtigere, så slutprisen er derfor stort set identisk.

Brændstofbetaling
6,00 kr. inkl. moms pr. kørt kilometer målt fra vi kører fra vores lageradresse i Espergærde i Nordsjælland til vi er tilbage på vores lageradresse i Espergærde igen.

Leje af flyttekasser (kraftig og holdbar kvalitet)
12,50 kr. inkl. moms pr. benyttet flyttekasse. (minimumsleje er 20 flyttekasser) (vores flyttekasser måler 40 cm i bredden, 40 cm i højden og 62 cm i længden og er fremstillet af kraftig og holdbar dobbeltlags bølgepap)
Bemærk! Ved leje af flyttekasser hos os, læs venligst også afsnittet Flyttekasser ved at trykke her på Flyttekasser eller på knappen Flyttekasser foroven i menuen.

Køb af flyttekasser (kraftig og holdbar kvalitet)
30,00 kr. inkl. moms pr. flyttekasse. (vores flyttekasser måler 40 cm i bredden, 40 cm i højden og 62 cm i længden og er fremstillet af kraftig og holdbar dobbeltlags bølgepap)

Mærkater (til afmærkning på flyttekasser)
50,00 kr. inkl. moms pr. pakke med 192 selvklæbende hvide mærkater. (mærkatpakken måler 18 cm x 13,5 cm, og mærkaterne måler enkeltvis 7,6 cm x 3,9 cm og sidder på ark á 6 stk. mærkater)

Indpakningspapir
200,00 kr. inkl. moms pr. pakke. (10 kg utrykket bleget hvidt papir, ca. 380 ark, det måler 60 cm x 90 cm pr. ark) Kvalitetsmæssigt svarer dette indpakningspapir til avispapir, blot uden tryksværte. Ved indpakning af små glas og lignende, kan det anbefales at rive papiret over i halve stykker á ca. 60 cm x 45 cm.

Møbelopbevaring
350,00 kr. inkl. moms pr. måned pr. møbelcontainer, vi regner også med halve måneder.
En møbelcontainer rummer 6,7 kubikmeter som kubikmetermæssigt svarer til ca. 67 af vores flyttekasser. En møbelcontainer måler indvendigt 244 cm i længden, 232 cm i højden og 118 cm i bredden.

Aflæsningsgebyr og pålæsningsgebyr af fyldte møbelcontainere (Hvor vi flytter for dig)
Når vi fysisk flytter for dig, vil den tid vi bruger på din adresse og kørsel til og fra din adresse blive afregnet efter timebasis, men ved aflæsning eller pålæsning af møbler på vores møbelmagasin beregnes dette gebyr i stedet for timebasis.
400,00 kr. inkl. moms pr. aflæssede eller pålæssede fyldte møbelcontainer på vores møbelmagasin. (Ved halvfyldte containere beregnes kun et halvt gebyr)
Når vi afhenter dit bohave på din adresse, pakker vi dit bohave direkte ind i vores møbelcontainere med det samme ombord på vores flyttevogn. Ved aflæsning af de fyldte møbelcontainere på vores opbevaring, beregnes et aflæsningsgebyr på 400,00 kr. inkl. moms pr. fyldte møbelcontainer, samt efterfølgende når du på et senere tidspunkt skal have dine møbler retur igen, beregnes yderligere ved pålæsning af møbelcontainere på vores flyttevogn, et pålæsningsgebyr på 400,00 kr. inkl. moms pr. fyldte møbelcontainer. Dette gebyr svarer til en halv timeløn for 2 mand, det er præcis den tid det i gennemsnit vil tage at aflæsse eller pålæsse den samme mængde bohave manuelt på vores møbelopbevaring som 1 møbelcontainer rummer. Så ved aflæsning eller pålæsning af møbelcontainere på vores møbelopbevaring betales altså ikke timeløn, men aflæsningsgebyr og pålæsningsgebyr pr. fyldte møbelcontainer, som svarer til nøjagtig den tid det ville tage, hvis man skulle foretage aflæsning eller pålæsning på gammeldags vis uden møbelcontainere, altså betaler du nøjagtigt det samme for aflæsning og pålæsning af møbler på vores møbelopbevaring med møbelcontainere, som hvis du benyttede et andet flyttefirmas møbelmagasin som ikke opbevarede i møbelcontainere, men i små rum hvor alle møblerne manuelt og tidskrævende skulle bæres til og fra, med heraf betydeligt større risiko for eventuelle ridser, skrammer og skader, da bohavet i så fald skulle håndteres dobbelt så mange gange.

Indlevering og udlevering af bohave på vores møbelopbevaring (Hvor du selv flytter)
Hvor du selv fysisk flytter og indleverer eller afhenter dit bohave på vores opbevaring, også hvis du i opbevaringsperioden får behov for at indlevere eller afhente enkelte effekter, beregnes 250,00 kr. inkl. moms pr. påbegyndte time du befinder dig på vores lager, og dette vel at mærke hver eneste gang du ankommer på vores møbelopbevaring. (Bemærk! der beregnes altså ikke pr. møbelcontainer, men pr. time)

Levering og afhentning af tomme flyttekasser
Levering og afhentning af tomme flyttekasser er uden beregning, men kun flyttekasser som lejes. Skal du købe flyttekasser, foretager vi ikke gratis levering.
Det skal dog bemærkes at flyttekasser, for vores vedkommende, udelukkende leveres og afhentes i Nordsjælland og Københavnsområdet i en radius af ca. 70 km fra Espergærde, og kun i forbindelse med leje af minimum 20 flyttekasser samt med flytning foretaget af os, forudsat kunden giver os den fornødne tid til levering og afhentning af de tomme flyttekasser, og da vi gør dette uden beregning, kan det desværre ikke foretages med kort varsel, men skal indflettes i vores normale kørselsmønster, samt gøres der opmærksom på at vi foretager kun én levering og efterfølgende kun én afhentning af de tomme flyttekasser.
Hvis flytningen, efterfølgende flyttekasser er blevet leveret til kunden, bliver aflyst af kunden, og vi derfor ikke skal foretage flytningen, skal kunden betale 250,00 kr. inkl. moms for levering af tomme flyttekasser samt 250,00 kr. for afhentning af tomme flyttekasser.

Afbestillingsgebyr
Hvis en bestilt flytning, på grund af forhold som kunden eller kundens andre leverandører er ansvarlige for, ikke kan udføres som aftalt, skal Espergærde Flytteforretning være berettiget til at få dækket det tab vi måtte have som følge deraf, såfremt kundens afbestilling ikke er foretaget minimum 3 fulde hverdagsdøgn forinden flytningens aftalte start-tidspunkt.

Se hvad vores kunder skriver om os på

trustpilot
facebook
google

Copyright © 1989-2018  Espergærde Flytteforretning

Nye indlæg