Priser

Priser på flytning og opbevaring

Se alle vores priser længere nede på denne side.

Vi foretager udelukkende flytninger og opbevaring baseret på timebasis, da det giver reelle, ærlige og billige priser på flytning og møbelopbevaring. På timebasis betales blot for det antal timer og flyttekasser der anvendes, hverken mere eller mindre. Det giver altså vores kunder en mulighed for at få nedbragt flytteprisen betragteligt, ved eventuelt selv at give en hånd med. Des mere energi og arbejde kunden eventuelt selv lægger i flytningen, jo færre timer holder man på flyttemanden, og jo billigere bliver flytningen i sidste ende.

En flytning foretaget på fast tilbud vil i næsten alle tilfælde bevirke at man betaler en del mere for sin flytning end man egentlig burde. Skal du have et andet flyttefirma til at give et fast flyttetilbud, vil der komme en flyttekonsulent ud i ens hjem og besigtige bohavet, hvorefter han tager hjem og udfærdiger et tilbud hvor der bliver taget højde for alt, selv en helgardering for måske dårligt vejr på flyttedagen, samt flyttekonsulentens tid og løn bliver selvfølgelig flettet med ind i tilbuddet. Denne procedure lagt sammen med flyttemandens til tider meget kraftige helgardering af det forventede tidsforbrug, bevirker til tider ganske høje tilbudspriser på 2 til 3 gange mere end den egentlige pris, og giver man selv en hånd med sammen med venner og bekendte, kan det måske oven i købet gøres for en fjerdedel af en eventuel tilbudspris.

Vi kommer derfor ikke ud og besigtiger flytninger og vi giver heller ikke overslag, tilbud, forventet tidsforbrug, cirka priser eller nogen former for faste priser af nogen art på flytteopgaver, da det bare gør flytningen dyrere i forhold til timebasis. Selvfølgelig er det da rart på forhånd at vide, præcist hvad din flytning vil komme til at koste, men det betaler man desværre så også en hel del ekstra for når man får et fast flyttetilbud. Men på timebasis, som er det enseste vi praktiserer, er det som at gå en tur i supermarkedet, du betaler kun for det du får, hverken mere eller mindre. Du har på denne måde også selv mulighed for at bestemme hvad din flytning skal koste. Jo bedre det er pakket og forberedt, og jo flere du eventuelt selv kunne lokke til at give en hånd med ved læsning og aflæsning, jo færre timer tager det, og jo billigere bliver din flytning. Så det er i sidste ende meget op til dig selv hvad din flytning skal koste.

firmaflytning,erhvervsflytning,virksomhedsflytning,privatflytning,møbelopbevaring,sjælland,nordsjælland,flyttefirma,espergærde,helsingør,hørsholm,hillerød,opbevaring,lager,pakketips,pakning,pakkevejledning,selfstorage,flytning,flyttemand,flytteforretning,flyt

Vi foretager desværre udelukkende kun flytninger i Danmark og til og fra Sverige, ikke til eller fra andre lande.

Flyttekasser kan lejes, kun i forbindelse med flytning foretaget af os, og da vil de på forhånd blive leveret gratis på fraflytningsadressen, og efter endt flytning afhentet gratis på tilflytningsadressen. Man kan få leveret flyttekasserne maksimalt én måned før flyttedato, og derefter afhentes de igen senest én måned efter flyttedato. Der foretages forinden flytning kun én gang levering af tomme flyttekasser samt efterfølgende overstået flytning foretages der kun én gang afhentning af tomme flyttekasser. Husk flyttekasser må kun afmærkes med hvide selvklæbende mærkater, disse mærkater kan også købes hos os.

Hvis bohavet skal flyttes til vores møbelopbevaringsmagasin, og man har lejet flyttekasser hos os, kan disse flyttekasser henstå i maksimalt 12 måneder på vores møbelopbevaring indenfor lejeprisen (12,50 kr. pr. flyttekasse), skal bohavet opbevares hos os længere end 12 måneder, skal flyttekasserne købes (30,00 kr. pr. flyttekasse), og har man i forvejen betalt leje, skal man blot betale forskelsprisen fra leje til køb for flyttekasserne, hvis bohavet skal opbevares hos os i mere end 1 år, og dette beløb vil så blive efterfaktureret når det første år er gået.

Vi foretager flytninger alle årets tirsdage, onsdage, torsdage, fredage og lørdage, hvad enten det er en helligdag eller ej, men vi holder dog desværre lukket for flytninger alle søndage og mandage.

Flyttekasser leveres i rigeligt antal. Man betaler kun leje for det antal flyttekasser man benytter, dog minimum 20 stk. Det skal hertil dog bemærkes at flyttekasser, for vores vedkommende, udelukkende leveres og afhentes i Nordsjælland og Københavnsområdet i en radius af ca. 70 km fra Espergærde.

Nedenstående priser er meget simple og gennemskuelige, og vi har her forsøgt at anskueliggøre dem på bedste vis, så førend du ringer til os for at spørge til disse priser, så venligst læs dem igennem et par gange forinden, for vi kan desværre ikke tydeliggøre vores priser yderligere. På forhånd mange tak.

2 flyttemænd + flyttevogn (kun tirsdage, onsdage, torsdage og fredage)
800,00 kr. inkl. moms pr. time (samlet total timepris for 2 flyttemænd + flyttevogn) fra det øjeblik vi kører fra vores lageradresse i Espergærde i Nordsjælland til vi er tilbage på vores lageradresse i Espergærde igen. Efter 1. time regnes der også med halve timer. Vi foretager ikke flytninger med 1 flyttemand + flyttevogn. (2 flyttemænd + flyttevogn er minimum alle tirsdage, onsdage, torsdage og fredage)
Bemærk! Vi foretager desværre ikke nedpakning af løst bohave såsom glas, porcelæn, bøger og andet småt til flyttekasser, samt flytter vi desværre heller ikke klaverer og flygler.

3 flyttemænd + flyttevogn (kun lørdage)
1.200,00 kr. inkl. moms pr. time (samlet total timepris for 3 flyttemænd + flyttevogn) fra det øjeblik vi kører fra vores lageradresse i Espergærde i Nordsjælland til vi er tilbage på vores lageradresse i Espergærde igen. Efter 1. time regnes der også med halve timer. Vi foretager ikke flytninger med 1 flyttemand + flyttevogn. (3 flyttemænd + flyttevogn er minimum om lørdagen)
3 flyttemænd bliver i sidste ende ikke dyrere end 2 flyttemænd, selvom timelønnen er højere, tager det tilsvarende betydeligt kortere tid at få udført flytningen, så slutprisen på flytningen er nøjagtigt det samme med 2 flyttemænd som med 3 flyttemænd.
Bemærk! Vi foretager desværre ikke nedpakning af løst bohave såsom glas, porcelæn, bøger og andet småt til flyttekasser, samt flytter vi desværre heller ikke klaverer og flygler.

Brændstofbetaling
6,00 kr. inkl. moms pr. kørt kilometer målt fra vi kører fra vores lageradresse i Espergærde i Nordsjælland til vi er tilbage på vores lageradresse i Espergærde igen.

Leje af flyttekasser (specielt meget kraftig og holdbar kvalitet)
12,50 kr. inkl. moms pr. benyttet flyttekasse. (minimum 20 flyttekasser, da de tomme flyttekasser bliver leveret og afhentet gratis af os)
Kan kun lejes i forbindelse med flytning foretaget af os, har vi leveret flyttekasser til kunden, og efterfølgende flytter kunden selv eller med andre på grund af forhold, som kunden eller kundens andre leverandører er ansvarlige for, er det automatisk købsprisen på 30,00 kr. inkl. moms pr. flyttekasse samt leveringsgebyr på 250,00 kr. inkl. moms der bliver beregnet.

Køb af flyttekasser (specielt meget kraftig og holdbar kvalitet)
30,00 kr. inkl. moms pr. flyttekasse. (vores flyttekasser måler 40 cm i bredden, 40 cm i højden og 62 cm i længden og er fremstillet af meget kraftig og holdbar dobbeltlags bølgepap)

Mærkater (til afmærkning på flyttekasser)
50,00 kr. inkl. moms pr. pakke med 192 selvklæbende hvide mærkater. (mærkatpakken måler 18 cm x 13,5 cm, og mærkaterne måler enkeltvis 7,6 cm x 3,9 cm og sidder på ark á 6 stk. mærkater)

Indpakningspapir
200,00 kr. inkl. moms pr. pakke. (10 kg utrykket bleget hvidt papir, ca. 380 ark, det måler 60 cm x 90 cm pr. ark) Kvalitetsmæssigt svarer dette indpakningspapir til avispapir, blot uden tryksværte. Ved indpakning af små glas og lignende, kan det anbefales at rive papiret over i halve stykker á ca. 60 cm x 45 cm.

Møbelopbevaring
350,00 kr. inkl. moms pr. måned pr. møbelcontainer som rummer 6,7 kubikmeter. Vi regner også med halve måneder. (6,7 kubikmeter svarer kubikmetermæssigt til ca. 67 af vores flyttekasser. En møbelcontainer måler indvendigt 244 cm i højden, 232 cm i længden og 118 cm i bredden)

Aflæsningsgebyr og pålæsningsgebyr af fyldte møbelcontainere (Den tid vi bruger på din adresse og kørsel til og fra din adresse bliver afregnet efter timebasis, men ved aflæsning eller pålæsning af møbler på vores møbelmagasin beregnes dette gebyr i stedet for timebasis)
400,00 kr. inkl. moms pr. aflæssede eller pålæssede fyldte møbelcontainer på vores møbelmagasin. (Ved halvfyldte containere beregnes kun et halvt gebyr)
Når vi afhenter dit bohave på din adresse, pakker vi dit bohave direkte ind i vores møbelcontainere med det samme ombord på vores flyttevogn. Ved aflæsning af de fyldte møbelcontainere på vores opbevaring, beregnes et aflæsningsgebyr på 400,00 kr. inkl. moms pr. fyldte møbelcontainer, samt efterfølgende når du på et senere tidspunkt skal have dine møbler retur igen, beregnes yderligere ved pålæsning af møbelcontainere på vores flyttevogn, et pålæsningsgebyr på 400,00 kr. inkl. moms pr. fyldte møbelcontainer. Dette gebyr svarer til en halv timeløn for 2 mand, det er præcis den tid det i gennemsnit vil tage at aflæsse eller pålæsse den samme mængde bohave manuelt på vores møbelopbevaring som 1 møbelcontainer rummer. Så ved aflæsning eller pålæsning af møbelcontainere på vores møbelopbevaring betales altså ikke timeløn, men aflæsningsgebyr og pålæsningsgebyr pr. fyldte møbelcontainer, som svarer til nøjagtig den tid det ville tage, hvis man skulle foretage aflæsning eller pålæsning på gammeldags vis uden møbelcontainere, altså betaler du nøjagtigt det samme for aflæsning og pålæsning af møbler på vores møbelopbevaring med møbelcontainere, som hvis du benyttede et andet flyttefirmas møbelmagasin som ikke opbevarede i møbelcontainere, men i små rum hvor alle møblerne manuelt og tidskrævende skulle bæres til og fra, med heraf betydeligt større risiko for eventuelle ridser, skrammer og skader, da bohavet i så fald skulle håndteres dobbelt så mange gange.

Indlevering og udlevering af bohave på vores møbelopbevaring (Kun hvor du selv flytter og indleverer eller afhenter dit bohave på vores møbelopbevaring)
Hvor du selv flytter og indleverer eller afhenter bohave på vores opbevaring, beregnes 250,00 kr. inkl. moms pr. påbegyndte time du befinder dig på vores lager, og dette vel at mærke hver eneste gang du ankommer på vores møbelopbevaring. (Bemærk! der beregnes altså ikke pr. møbelcontainer, men pr. time)

Levering og afhentning af tomme flyttekasser
Levering og afhentning af tomme flyttekasser er uden beregning, kun i forbindelse med leje af minimum 20 flyttekasser samt med flytning foretaget af os, forudsat kunden giver os den fornødne tid til levering og afhentning af de tomme flyttekasser, og da vi gør dette uden beregning, kan det ikke foretages med kort varsel, men skal indflettes i vores normale kørselsmønster, samt gøres der opmærksom på at vi foretager kun én levering og efterfølgende kun én afhentning af de tomme flyttekasser.
Hvis flytningen, efterfølgende flyttekasser er blevet leveret til kunden, bliver aflyst af kunden, og vi derfor ikke skal foretage flytningen, skal kunden betale 250,00 kr. inkl. moms for levering af tomme flyttekasser samt 250,00 kr. for afhentning af tomme flyttekasser.

Afbestillingsgebyr
Hvis en bestilt flytning, på grund af forhold som kunden eller kundens andre leverandører er ansvarlige for, ikke kan udføres som aftalt, skal Espergærde Flytteforretning være berettiget til at få dækket dokumenteret tab vi måtte have som følge deraf, såfremt kundens afbestilling ikke er foretaget minimum 3 fulde hverdagsdøgn forinden flytningens aftalte start-tidspunkt.

trustpilot
Se hvad vores kunder skriver om os på Trustpilot

facebook
Se hvad vores kunder skriver om os på Facebook

Copyright © 1989-2017  Espergærde Flytteforretning

Nye indlæg